Valeriu Gheorghiță a declarat că se lucrează la evaluarea eficienței și a ritmului de imunizare a centrelor, urmând ca acestea să fie clasificate în centre care au activitate peste, conformă cu și sub capacitatea fluxului. Potrivit coordonatorului campaniei naționale de vaccinare, scopul este de a găsi soluții de eficientizare și, totodată, a identifica de unde se pot despinde echipe mobile pentru a fi detașate în special în mediul rural sau pentru imunizarea la locul de muncă ori domiciliu.
De asemenea, Andrei Baciu, secretar de stat în Ministerul Sănătății, a adăugat: „Datorită campaniei de vaccinare și a eficienței măsurilor din ultimele luni, a crescut mobilitatea. Drept urmare, au fost deschise puncte de imunizare cu serul de la compania Johnson&Johnson în zonele aglomerate, cum ar fi: aeroporturile Henri Coandă, Craiova, Iași și Târgu Mureș, precum și la granița terestră (Nădlac – județul Arad, Borș – județul Bihor și Petea – județul Satu Mare).”
Până în prezent, România a recepționat peste 13,7 milioane de doze de vaccin, după cum urmează: Pfizer-BioNTech – 9 milioane, Moderna – 1,2 milioane, AstraZeneca – 3 milioane și Johnson&Johnson – 515.500.