Îngrijirea sânilor – exerciții fizice și trucuri

Îngrijirea sânilor

Sânii reprezintă simbolul feminității. Pentru că este vorba despre una dintre cele mai complexe și sensibile părți ale corpului unei femei, aceștia trebuie îngrijiți zilnic, ca să nu își piardă fermitatea și elasticitatea. Există o mulțime de exerciții care vă pot ajuta să vă mențineți sânii tonifiați, dar și câteva trucuri de care ar trebui să țineți cont.

Îngrijirea sânilor trebuie începută încă de la pubertate, atunci când organismul se dezvoltă mai intens către maturitate. Adolescentele trebuie învățate să stea cu spatele drept tot timpul, pentru că multe au tendința de a-și ascunde sânii stând cu spatele arcuit. De asemenea, este important ca fetele să învețe să poarte sutien, căci acesta susține greutatea sânilor. Atenție: sutienul nu trebuie să preseze pieptul, turtindu-l și împiedicând circulația sanguină normală!

Pentru păstrarea fermității sânilor, este de preferat să evitați expunerea prelungită la soare și dușurile cu apă fierbinte. Atunci când vă spălați, evitați să masați pieptul cu mișcări prea puternice sau bruște. Este bine de știut și că, atunci când slăbiți, sânii se micșorează.

Exerciții fizice pentru sâni

  1. Începeți în poziția stând, cu picioarele ușor depărtate. Ridicați brațele până ajung în poziție orizontală. Țineți-le întinse pentru zece secunde. Strângeți pumnii și rămâneți în poziția aceasta pentru alte zece secunde. Întindeți brațele cât puteți de mult spre spate și rămâneți așa alte zece secunde. Repetați de câte ori aveți ocazia.
  2. Din aceeași poziție, ridicați pe rând brațele, ținându-le cât mai întinse. Rotiți pe rând brațele spre spate, într-o mișcare circulară. Acest exercițiu poate fi făcut oricând, oriunde, chiar și în timp ce vă îndreptați din dormitor spre bucătărie.
  3. Din poziția stând, cu picioarele ușor depărtate, ridicați brațele la nivelul pieptului și apropiați palmele una de alta, ca și cum ați aplauda. Lipiți degetele mari de piept și încordați mușchii brațelor. Rămâneți zece secunde în această poziție. Relaxați-vă. Repetați.
  4. Din poziția stând, cu picioarele lipite unul de altul, duceți mâinile la spate și uniți acolo degetele. Rămâneți în această poziție 15 secunde. Relaxați-vă pentru 20 de secunde. Repetați.

Trebuie subliniat faptul că toate exercițiile fizice pentru sâni implică folosirea brațelor. Pentru sâni fermi, este nevoie de un spate drept, umeri puternici și brațe tonifiate. Orice fel de mișcare a brațelor este benefică, atâta timp cât nu exagerați cu dificultatea exercițiilor sau chiar și cu durata lor.

Trucuri pentru a avea sâni tonifiați:

  • nu ridicați greutăți prea mari;
  • în fiecare dimineață, lăsați apa rece a dușului să curgă peste sâni vreme de un minut;
  • chiar dacă nu știți să înotați sau nu aveți ocazia, mișcați brațele imitând mișcările de înot;
  • nu dormiți pe burtă;
  • nu „striviți” sânii în sutiene sau haine prea strâmte;
  • folosiți bustiere speciale, atunci când practicați sporturi solicitante pentru sâni;
  • aplicați creme hidratante pe gât, decolteu și sâni după fiecare duș;
  • beți cât mai multă apă;
  • mâncați nuci și migdale;
  • mâncați pește bogat în Omega 3;
  • protejați sânii de lovituri accidentale;
  • mențineți o greutate corporală constantă.

Sânii trec prin multe transformări fiziologice de-a lungul vieții și au nevoie să fie îngrijiți permanent. Pe lângă toate cele de mai sus, nu uitați să mergeți periodic la controlul medical de rutină, pentru a vă asigura că aveți sânii nu doar frumoși, ci și sănătoși.

Adaugă un comentariu

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH